pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing społeczny w krwiodawstwie. Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew

Autor książki:

Wojciech Drozd

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 226 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788375568745
ISBN: 978-83-7556-874-5
Data: 2016-09-22
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Powszechna opinia o wysokiej wartości moralnej honorowego krwiodawstwa i jego pożyteczności dla społeczeństwa nie przekłada się na spektakularny napływ krwiodawców do punktów pobrań.

Istnieje niewielka grupa ludzi, która oddaje krew oraz zdecydowanie większa, która tego nie robi mimo braku formalnych przeciwwskazań.

Dotychczasowe działania mające na celu zwiększenie donacji krwi nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, chociaż wydaje się na nie miliony złotych.

Receptą na ten brak skuteczności jest marketing społeczny, czyli systematyczne zastosowanie marketingu razem z innymi koncepcjami i metodami dla osiągnięcia określonych celów behawioralnych, dla dobra społecznego.

Dzięki lekturze tej książki dowiesz się:
- Dlaczego populacje krwiodawców w różnych państwach się różnią?
- Czy badanie zachowań krwiodawców to ślepy zaułek z perspektywy potrzeby zwiększenia liczby donacji krwi?
- W jaki sposób rodzaj organizacji pozyskującej krwiodawców determinuje jej skuteczność?
- Jak wielkie są różnice skuteczności działania centrów krwiodawstwa w Polsce? I wreszcie najważniejsze:
- Do kogo i w jaki sposób należy się zwracać, żeby zwiększyć liczbę donacji krwi w Polsce?
- Do kogo nie należy się zwracać, albo przynajmniej w dalszej kolejności, i dlaczego jest to słuszne z pozycji marketingowych, jak i moralnych?

Książka "Marketing społeczny w krwiodawstwie. Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew" - Wojciech Drozd - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 226 stron i została wydana w 2016 r.