pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

Autor książki:

Krzysztof Fonfara

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2014
Oprawa: twarda
Ilość stron: 196 s.
Wymiar: 162x237 mm
EAN: 9788320820706
ISBN: 978-83-2082-070-6
Data: 2013-09-16
Cena wydawcy: 59.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy.

W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw .

Autor przybliżył w książce: sposoby działania firmy na rynku przedsiębiorstw, procesy zakupu na rynku przedsiębiorstw, relacje między firmami, podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw (w tym złożoność i wielostronność powiązań firmy oraz zarządzanie portfelem nabywców), wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa.

Książka jest adresowana do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych poprawą sytuacji rynkowej firmy przez wdrażanie nowoczesnych koncepcji marketingowych.

Książka "Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw" - Krzysztof Fonfara - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 196 stron i została wydana w 2014 r.