pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

Autor książki:

Eryk Mistewicz

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 140x208 mm
EAN: 9788324635238
ISBN: 978-83-246-3523-8
Data: 2011-09-16
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Powiedz mi coś o sobie! Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotkąz życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym. Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady Proszę bardzo - Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek - firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.

  • Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
  • o sobie (personal branding),

  • o firmie (komunikacja korporacyjna),

  • o produkcie (komunikacja produktowa),

  • o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),

  • o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).
Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, dziennikarz, publicysta. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale d...Angers we Francji. Uczestniczył w kampaniach wyborczych we Francji, Szwajcarii i w Polsce. W latach 1998 i 1999 był obserwatorem na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Cannes Lions" w Cannes. W roku 1995 wspólnie z Arturem Witoszkiem otrzymał nagrodę Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy. Regularnie publikuje artykuły w Rzeczpospolitej" oraz w tygodnikach Forbes" i Uważam Rze ".

Książka "Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają" - Eryk Mistewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2011 r.