pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing na rynku usług lotniczych

Autor książki:

Danuta Rucińska, Andrzej Ruciński

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Oprawa: miękka
Ilość stron: 272 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788370179199
ISBN: 83-7017-919-3
Data: 2006-04-13
Cena wydawcy: 36.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Monografia MARKETING NA RYNKU USŁUG LOTNICZYCH jest pierwszym w Polsce opracowaniem z zakresu tej problematyki. Stanowi efekt badań zespołu pracowników naukowych Wydziatu Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Przedstawiono w niej teoretyczne i praktyczne aspekty marketingu na polskim rynku ustug lotniczych. Wykorzystano w tym celu doświadczenia autorów w zarządzaniu elementami rynku transportu lotniczego oraz bogatą, lecz rozproszoną literaturę specjalistyczną. Publikację adresujemy do studiujących ekonomię, marketing, zarządzanie oraz decydentów i specjalistów z zakresu marketigu, lotnictwa i transportu lotniczego.

Książka "Marketing na rynku usług lotniczych" - Danuta Rucińska, Andrzej Ruciński (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego.