pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
Marketing Mody. Strategia i promocja
książka:

Marketing Mody. Strategia i promocja

Dane szczegółowe:
Wydawca: Arkady
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 190x255 mm
EAN: 9788321350646
ISBN: 9788321350646
Data: 2019-01-28
Cena: 50.43  Cena wydawcy: 69.00 zł Oszczędzasz: 18.57 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Marketing Mody. Strategia i promocja - opis wydawcy:

Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.

Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody - są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji - strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!
Produkty podobne:
Nalewki nalewkarzy - okładka książki
Nalewki nalewkarzy Bogumił Rychlak, Andrzej Przechera
Buduję swoją pierwszą drukarkę - okładka książki
Buduję swoją pierwszą drukarkę 3D Szymin Terczyński, Damian Gąsiorek, Marek Smyczek, Grzegorz Kądzielawski
Poniedziałek, 22 Kwietnia 2019 roku.