pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing lojalnościowy

Autor książki:

Anne M. Schuller

Dane szczegółowe:
Wydawca: Akademia Sukcesu
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 350 s.
Wymiar: 200x140 mm
EAN: 9788391973271
ISBN: 83-919732-7-1
Data: 2006-01-06
Cena wydawcy: 35.91 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Jeśli do tej pory musiałeś z trudem odpierać ataki cenowe swoich konkurentów, albo jesteś zmuszony sprzedawać po cenach ledwo pokrywających koszty, to mamy dla Ciebie dobrą nowinę: po wdrożeniu strategii marketingu lojalnościowego (Total Loyalty Marketing) sprawa cen nie będzie Ci już spędzała snu z powiek. W następstwie działań budujących lojalność klientów oraz pracowników problem cen przesunie się na drugi plan. Jednakże lojalności jednych i drugich nie otrzymasz w prezencie. Marketing Lojalnościowy (TLM) jest nową strategią zarządzania, która pokazuje, w jaki sposób zarówno pracowników, jak i nabywców, podnieść na wyższy poziom lojalności, a klientów zainteresowanych zakupem uczynić zaangażowanymi ambasadorami Twojej firmy. To jedyny sposób na trwałe podniesienie zysków. Autorzy książki, Anna M. Schuller i Gerhard Fuchs, dwoje doświadczonych konsultantów, przekazują w Twoje ręce dobry podręcznik - trzymający się praktyki i zawierający mnóstwo inspirujących przykładów - z którymi będziesz mógł rozwijać i stosować własny program lojalnościowy. Nowością tego wydania jest omówienie również zasad sprzedaży opartej na lojalności (Total Loyalty Sales), która stanowi konsekwencję działań marketingu lojalnościowego (Total Loyalty Marketing).

Książka "Marketing lojalnościowy" - Anne M. Schuller - oprawa miękka - Wydawnictwo Akademia Sukcesu. Książka posiada 350 stron i została wydana w 2005 r.