pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing i finanse w przedsiębiorstwie

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2007
Oprawa: twarda
Ilość stron: 230 s.
Wymiar: 159x241 mm
EAN: 9788374834056
ISBN: 978-83-7483-405-6
Data: 2008-11-18
Cena wydawcy: 45.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W jaki sposób pogodzić interesy obu działów? Jak wybrnąć z sytuacji, w której szef marketingu usilnie stara się pozyskać wszelkie wolne środki w firmie na promocję, a szef finansowy najchętniej "cały ten marketing" po prostu by zlikwidował?

Książka "Marketing i finanse w przedsiębiorstwie" - Agata Adamska, Tomasz Dąbrowski - oprawa twarda - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 230 stron i została wydana w 2007 r.