pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Badania rynku. Jak zrozumieć konsumenta?

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2021
Oprawa: twarda
Ilość stron: 736 s.
Wymiar: 210x295 mm
EAN: 9788301217891
ISBN: 978-83-0121-789-1
Data: 2021-05-25
193.28 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika.

Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować.

Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych - zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.

Książka "Badania rynku. Jak zrozumieć konsumenta?" - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 736 stron i została wydana w 2021 r. Cena 193.28 zł. Zapraszamy na zakupy!