pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów

Autor książki:

James Kalbach

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2022
Oprawa: miękka
Ilość stron: 398 s.
Wymiar: 225x165 mm
EAN: 9788328385726
ISBN: 978-83-2838-572-6
Data: 2022-02-25
58.81 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Rozczarowany klient, który doświadczył negatywnych wrażeń podczas korzystania z produktu, następnym razem wybierze inną ofertę. To zrozumiała reakcja. Z punktu widzenia dostawcy produktu istotniejsze są przyczyny tych negatywnych wrażeń. Okazuje się, że problem ten często wymyka się świadomości osób odpowiedzialnych za produkt. Tymczasem uchwycenie wrażeń klientów za pomocą ich zarejestrowanych zachowań może się stać podstawą do zaplanowania i przeprowadzenia konkretnych zmian - takich, które pozwolą przy zachowaniu celów biznesowych spełnić oczekiwania klientów co do oferowanych produktów czy usług.

To kolejne, zaktualizowane i uzupełnione wydanie znakomitego przewodnika po mapowaniu wrażeń użytkownika. W praktyczny sposób pokazano tu szereg technik i narzędzi, dzięki którym można łatwo zwizualizować aktualne wrażenia klientów, by na tej bazie zaproponować udoskonalenia produktów. Zaprezentowano podstawy koncepcji mapowania i diagramów synchronizacji. Opisano, w jaki sposób przeprowadzić cały proces mapowania, co ułatwia zidentyfikowanie obecnych wrażeń użytkowników. Sporo miejsca poświęcono szczegółowemu omówieniu wybranych rodzajów diagramów, takich jak schemat usługi, mapa ścieżek klienta, mapa wrażeń czy mapa ekosystemu - relatywnie nowe narzędzie, które pozwala na wizualizację rozległych systemów elementów i łączących je zależności.

W książce:
analiza bieżących zmian otoczenia biznesowego za pomocą technik mapowania
diagramy dla potrzeb interakcji wielokanałowej
facylitacja w mapowaniu
użycie wyników mapowania do planowania rzeczywistych działań
zastosowanie technik mapowania w projektach niekomercyjnych
Mapowanie wrażeń. Czego zatem oczekują od Ciebie Twoi klienci

Książka "Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów" - James Kalbach - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 398 stron i została wydana w 2022 r. Cena 58.81 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.