pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Małopolski przedsiębiorca na rynku Unii Europejskiej. Założenia - doświadczenia - rezultaty

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788323323839
ISBN: 978-83-2332-383-9
Data: 2009-02-26
Cena wydawcy: 29.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka jest drugą publikacją prezentującą rezultaty badań prowadzonych w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UJ w ramach projektu INTER GET UP, którego celem było wspieranie rozwoju przedsiębiorczości poprzez stymulację procesu tworzenia nowych oraz poprawę efektywności już istniejących małych i średnich firm, a także pogłębienie współpracy regionalnej w ramach UE. Na treść pracy składają się: opis współczesnych relacji rynkowych i czynników je kształtujących, obszerna analiza profilu i potrzeb informacyjnych polskiego przedsiębiorcy, a także ocena efektywności podejmowanych przez niego działań.
Działania IDi KS w ramach tego projektu składały się z dwóch etapów. Pierwszy zakładał zorganizowanie warsztatów szkoleniowych, dzięki którym przedsiębiorcy będą zdobywać niezbędną wiedzę na temat tworzenia i rozwoju mikroprzedsiębiorstw w warunkach polskiego członkowstwa w UE. Etap drugi obejmował analizę skuteczności przeprowadzonych warsztatów w kontekście doboru właściwych treści szkoleniowych, jak i opracowanie modelu skutecznych działań polskich małych oraz średnich podmiotów gospodarczych na rynku uinijnym na podstawie analizy działań przedsiębiorców z regionu małopolski.
Książka prezentuje rezultaty właśnie tego etapu działań. na jej treść składają się: opis współczesnych relacji rynkowych i czynników je kształtujących, obszerna analiza profilu i potrzeb informacyjnych współczesnego polskiego przedsiębiorcy, a także ocena efektywności podejmowanych przez niego działań po włączeniu Polski do Unii Europejskiej.

Książka "Małopolski przedsiębiorca na rynku Unii Europejskiej. Założenia - doświadczenia - rezultaty" - Teresa Sasińska-Klas, Agnieszka Szymańska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 0 stron i została wydana w 2007 r.