pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Teresa Sasińska-Klas

Teresa Sasińska-Klas - autor


okładka książki - Małopolski przedsiębiorca na rynku Unii Europejskiej. Założenia - doświadczenia - rezultaty
Teresa Sasińska-Klas, Agnieszka Szymańska

Małopolski przedsiębiorca na rynku Unii Europejskiej. Założenia - doświadczenia - rezultaty

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Książka jest drugą publikacją prezentującą rezultaty badań prowadzonych w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UJ w ramach projektu INTER GET UP, którego celem było wspieranie rozwoju przedsiębiorczości poprzez stymulację procesu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Media w wyborach. Kampanie wyborcze. Media w polityce
Teresa Sasińska-Klas (red.)

Media w wyborach. Kampanie wyborcze. Media w polityce

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Media a integracja europejska
Agnieszka Hess, Teresa Sasińska-Klas (red.)

Media a integracja europejska

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Przygotowania do wstąpienia Polski do Unii Europejskiej sprawiły, że media w naszym kraju stanęły w obliczu licznych zadań i wyzwań. Na środkach masowego komunikowania spoczęła odpowiedzialność za dostarczanie obywatelom wiedzy o UE; jednocześnie...
pozycja niedostępna