pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
książka:

Made in China

Dane szczegółowe:
Producent: Akademia Sukcesu
Oprawa: miękka
Ilość stron: 236 s.
Data: 2006-01-06
Cena wydawcy: 40.41 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Czego zachodni menedżerowie mogą nauczyć się od pionierów chińskiej przedsiębiorczości? Zdrowa strategia konkurowania na nieprzewidywalnych rynkach Amerykańscy przedsiębiorcy, począwszy od Henry`ego Forda do Billa Gatesa, przeszli do legendy z powodu roli, jaką odegrali w gospodarce USA. Niewiele jednak wiemy o pionierach drugiej co do wielkości gospodarki świata. Poprzez burze i zawirowania ostatniej dekady (w tym zmiany prawa, sporadyczny dostęp do kapitału oraz wejścia zagranicznych koncernów) kilka wyrosłych z miejscowego gruntu firm odniosło w Chinach nadzwyczajny sukces, choć setki rywali padły. Jak zwycięzcy tego dokonali? Czego zachodni menedżerowie mogą nauczyć się o konkurowaniu na chińskich lub innych nieprzewidywalnych rynkach? W książce "Made In China" Donald N. Sull przedstawia osiem z tych imponujących przedsięwzięć, aby odsłonić tajemnicę ich zaskakującego sukcesu. Przekonuje, że na niepewnych rynkach te firmy odnoszą sukces, które szybciej i bardziej efektywnie, a zarazem systematycznie reagują na uderzenia zagrażające ich egzystencji, wyrzucając mniej udanych rywali z rynku. Szybciej chwytają większe szanse, co zapewnia im lepszą pozycję na przyszłość. W okresach względnego spokoju stosują strategię "aktywnego oczekiwania" nieustannie przewidując i reagując na wyłaniające się zagrożenia i szanse szybciej niż konkurencja.

Książka "Made in China" - Donald N. Stull - oprawa miękka - Wydawnictwo Akademia Sukcesu.