pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 152 s.
Wymiar: 166x236 mm
EAN: 978830115491201
ISBN: 978-83-0115-491-2
Data: 2008-11-19
pozycja niedostępna

Opis książki:

Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.
W książce omówiono kolejno: * istotę i rodzaje lojalności, * modele lojalności, * motywacje klientów, * typologię lojalności, * dynamikę zmian postaw klientów, * pomiar lojalności.
Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy rozdział kończą pytania kontrolne. Podręcznik zawiera również bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.

Książka "Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar" - Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2008 r.