Kultura popularna w szkole. Pobłażliwe przyzwolenie czy autentyczny dialog - Barbara Myrdzik, Małgorzata Latoch-Zielińska - opis książki:
W pracach zamieszczonych w tym tomie spotykamy różną problematykę, związaną zarówno z refleksją na temat kultury popularnej i sposobami oddziaływania na młodego człowieka, jak i z refleksjami o tym, jak ten problem traktowany jest przez dydaktyków w rozważaniach teoretycznych bądź w praktyce szkolnej. Ta ostatnia sfera zagadnień odnosi się do kształcenia w gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej. Książka jest zatem miejscem spotkania różnych autorów i tekstów, stanowi interesujące forum dyskusyjne. Adresowana jest przede wszystkim do studentów i nauczycieli, a także do tych wszystkich, których interesują problemy edukacji polonistycznej.
Książka „Kultura popularna w szkole. Pobłażliwe przyzwolenie czy autentyczny dialog” - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej.