pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Indeks autorów »
Małgorzata Latoch-Zielińska

Małgorzata Latoch-Zielińska - autor


okładka książki - Edukacja polonistyczna wobec przemian kulturowych
Iwona Morawska, Małgorzata Latoch-Zielińska (red.)

Edukacja polonistyczna wobec przemian kulturowych

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Badania interdyscyplinarne; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Tytuł publikacji i problematyka zamieszczonych w niej artykułów wpisują się w obszar interdyscyplinarnych badań i dyskusji nad kształtem współczesnej edukacji w tym edukacji polonistycznej i perspektyw jej rozwoju. Znaczącą rolę w...
30.03  35.70  5.67 

okładka książki - Przestrzenie rzeczywiste i wyobrażone. Metodyczny wielogłos o różnych przestrzeniach
Barbara Myrdzik, Iwona Morawska, Małgorzata Latoch-Zielińska

Przestrzenie rzeczywiste i wyobrażone. Metodyczny wielogłos o różnych przestrzeniach

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Zebrane w tej publikacji teksty łączy wątek komunikacji kulturowej. W kręgu zainteresowań autorek znalazły się więc zarówno teksty literackie, jak i dzieła sztuki - malarskie i muzyczne - widziane w aspekcie edukacji polonistycznej....
36.04  42.00  5.96 

okładka książki - Przestrzenie rzeczywiste i wyobrażone. O roli kulturowego doświadczenia przestrzenności. Szkice i studia z edukacji polonistycznej
Barbara Myrdzik, Iwona Morawskla, Małgorzata Latoch-Zielińska

Przestrzenie rzeczywiste i wyobrażone. O roli kulturowego doświadczenia przestrzenności. Szkice i studia z edukacji polonistycznej

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Książka jest cenną próbą opisania w języku współczesnej humanistyki wielu zjawisk, które odnoszą się bezpośrednio lub pośrednio do szeroko pojętej edukacji polonistycznej. Rozległość obszaru wyznacza interdyscyplinarność...
33.46  39.90  6.44 

okładka książki - Edukacja a nowe media
Małgorzata Latoch-Zielińska, Iwona Morawska, Małgorzata Potent-Ambroziewicz (red.)

Edukacja a nowe media

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2015; Oprawa: twarda;
Zapowiedziany w tytule książki problem jest wielokrotnie rozpatrywany przez autorów. Zakresem swoich zainteresowań obejmują oni przede wszystkim edukację polonistyczną, a ponadto - wczesnoszkolną i...
33.46  39.90  6.44 

okładka książki - Składnię można polubić
Małgorzata Latoch-Zielińska

Składnię można polubić

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Autorka prezentuje narzędzia o charakterze ćwiczebnym, które mają posłużyć nauczycielowi i uczniom jako pomoc w oswojeniu się z procedurą testowania. Testy dotyczą materiału nauczania ze składni przewidzianego dla II etapu kształcenia; można...
pozycja niedostępna

okładka książki - Słowne potyczki czyli o trudnej sztuce dyskusji
Małgorzata Latoch-Zielińska

Słowne potyczki czyli o trudnej sztuce dyskusji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 1999; Oprawa: miękka;
Książka ta traktuje dyskusję jak dobrą podstawę do kształtowania wartości, umiejętność służącą w sytuacjach społecznych wybieraniu rozwiązania i drogi postępowania w obliczu różnych poglądów i odmiennych celów. Publikacja składa się z dwóch...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kultura popularna w szkole. Pobłażliwe przyzwolenie czy autentyczny dialog
Barbara Myrdzik, Małgorzata Latoch-Zielińska (red.)

Kultura popularna w szkole. Pobłażliwe przyzwolenie czy autentyczny dialog

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Oprawa: miękka;
W pracach zamieszczonych w tym tomie spotykamy różną problematykę, związaną zarówno z refleksją na temat kultury popularnej i sposobami oddziaływania na młodego człowieka, jak i z refleksjami o tym, jak ten problem traktowany jest przez dydaktyków...
pozycja niedostępna