pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kultura masowa jako produkt reklamowo-marketingowy

Autor książki:

Przemysław Kołak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Oprawa: miękka
Ilość stron: 92 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788374414180
ISBN: 978-83-7441-418-0
Data: 2005-12-14
Cena wydawcy: 12.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Niniejsza książka została napisana pod wpływem inspiracji, które były wynikiem twórczości wielu autorów, a w szczególności Ericha Fromma. Fromm bowiem, przybliżył gros aspektów związanych z alienacją człowieka w świecie sztucznie wykreowanych idoli, będących częścią kultury masowej napędzanej przez reklamę i marketing.
Poza tym, w wielu publikacjach – szczególnie prasowych – reklamę i marketing traktuje się jako część składową kultury masowej. Uważam takie rozumowanie za błędne. Albowiem ujmuje to znaczenia tym dwóm dziedzinom, które stanowią kulturę masową. Dziś, w dobie Internetu, gdy informacje rozchodzą niemal błyskawicznie, można powiedzieć, że ją wręcz produkują. Istota tej książki jest tak bardzo ważna, jak ważna jest świadomość człowieka oraz wiedza i wiara, w to że dużo rzeczy nie jest dziełem przypadku. Są to bowiem jedynie sztuczne twory wykreowane przez ludzi, którzy znają sposoby, aby "zagospodarować” nam wolny czas.

fragment wstępu

Książka "Kultura masowa jako produkt reklamowo-marketingowy" - Przemysław Kołak - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek.