pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kształtowanie wartości w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Aspekt teoretyczno-aplikacyjny

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 258 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381024853
ISBN: 978-83-8102-485-3
Data: 2021-08-09
Cena wydawcy: 68.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Pojawienie się i upowszechnienie nieklasycznej własności prywatnej przedsiębiorstwa opartej na rozdzieleniu własności i zarządzania, a następnie zdominowanie przez ten typ własności współczesnych gospodarek zrodziło potrzebę poszukiwania nowych rozwiązań zarządczych, gwarantujących zarówno efektywną realizację celów właścicieli przedsiębiorstw, jak i stworzenie skutecznych mechanizmów zapewniających integrację tych celów z celami menedżerów. Odpowiedzią na takie zapotrzebowanie było powstanie i szybki rozwój koncepcji zarządzania wartością (value based management) integrującej strategię przedsiębiorstwa ze sferą zarządzania finansami.

W monografii zaprezentowano znaczenie kategorii wartości przedsiębiorstwa oraz mechanizmów jej pomiaru i oceny jako determinantów procesu ewoluowania współczesnego zarządzania. Wśród omówionych zagadnień:
- złożone uwarunkowania procesu zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach oddziaływania procesów globalizacji - ich prezentacja i ocena
- znaczenie kategorii wartości z punktu widzenia mechanizmów zarządzania przedsiębiorstwem oraz powstania i ewoluowania koncepcji zarządzania wartością 
- istota oraz narzędzia pomiaru efektywności kreowania wartości przedsiębiorstwa
- wykorzystanie narzędzi pomiaru efektywności kreowania wartości dla potrzeb analizy kształtowania wartości przedsiębiorstw sektora budowlanego w Polsce.

Książka "Kształtowanie wartości w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Aspekt teoretyczno-aplikacyjny" - Andrzej Jaki, Wojciech Ćwięk, Tomasz Rojek - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 258 stron i została wydana w 2021 r.