pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Komunikacja interkulturowa. Wprowadzenie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wyd.: 2019
Oprawa: twarda
Ilość stron: 686 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788323233923
ISBN: 978-83-2323-392-3
Data: 2019-02-27
Cena wydawcy: 56.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja we wszechstronny, interdyscyplinarny sposób wprowadza czytelnika w problematykę komunikacji interkulturowej, naświetlając kwestię od strony teoretycznej i odnosząc ją do różnych sfer życia społecznego i zawodowego. Stanowi przekrojowo ujęte kompendium wiedzy dla osób zaangażowanych w kształcenie obcojęzyczne oraz wszystkich tych, którzy na co dzień utrzymują kontakty interkulturowe w życiu prywatnym lub zawodowym. Autorzy, troje filologów reprezentujących trzy różne specjalności językowe, przedstawiają zjawisko kulturowości jako podbudowę komunikacji interkulturowej w kontekście współczesnego świata. Wykraczają poza granice językoznawstwa stosowanego, ukazując, jak wymiar kulturowy realizuje się poprzez zróżnicowane, językowo-komunikacyjne i psychospołeczne uwarunkowania. Osobne rozdziały poświęcone zostały międzykulturowym aspektom komunikacji elektronicznej i biznesowej oraz edukacji interkulturowej.

Książka "Komunikacja interkulturowa. Wprowadzenie" - Weronika Wilczyńska, Maciej Mackiewicz, Jarosław Krajka - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe UAM. Książka posiada 686 stron i została wydana w 2019 r.