pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą
książka:

Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2015
Oprawa: twarda
Ilość stron: 328 s.
EAN: 9788324699117
ISBN: 978-83-2469-911-7
Data: 2015-04-15
30.38  49.00  18.62 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą - Joanna Malinowska-Parzydło - opis książki:

Twój najcenniejszy kapitał!
Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować.

Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych - jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spójny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz niepokój? Czego jesteś obietnicą? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako "jaguara" biznesu rozmija się z krążącą o Tobie opinią "wybrakowanego trabanta".

Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką?
Nie oburzaj się. Reputację każdy ma. Jakąś. I to "jakąś" czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest.

Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i swoją marką równie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska.

Książka „Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą” - oprawa twarda - Wydawnictwo Helion.

Książka posiada 328 stron i została wydana w 2015 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą"
Joanna Malinowska-Parzydło - autor m.in.:
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Jednominutowy menedżer buduje wydajne - pudełko audiobooku
Jednominutowy menedżer buduje wydajne zespoły... Ken Blanchard, Donald Carew, Eunice Parisi-Carew
Produkty podobne:
Nowy Jednominutowy Menedżer - okładka książki
Nowy Jednominutowy Menedżer Ken Blanchard, Spencer Johnson