pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jak utrwalić sukces. Co wyróżnia najlepsze przedsiębiorstwa

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: twarda
Ilość stron: 280 s.
Wymiar: 171x246 mm
EAN: 9788326444654
ISBN: 978-83-2644-465-4
Data: 2014-04-14
pozycja niedostępna

Opis książki:

Czy wiesz, dlaczego niektórym przedsiębiorstwom udaje się osiągnąć sukces mimo różnych przeciwności, podczas gdy inne firmy stale zmagają się z problemami Książka jest wynikiem czteroletniego projektu badawczego przeprowadzonego przez autorów, naukowców z dużym dorobkiem w dziedzinie nauk o zarządzaniu, z udziałem ponad tysiąca organizacji z dziesięciu krajów.

Autorzy zwracają uwagę na czynniki o decydującym znaczeniu dla sukcesu organizacji, do których należą: - innowacyjność w zakresie produktów i procesów, - orientacja rynkowa, gromadzenie wiedzy o rynku i jej wykorzystanie, - nacisk na rozwijanie kluczowych kompetencji, - wybór i wdrożenie najlepszego modelu przywództwa, - budowanie kultury przedsiębiorczości.

Liczne przykłady z wielu sektorów gospodarki oraz rozmowy z wybitnymi menedżerami, takimi jak Peter Brabeck-Lethmathe, dyrektor generalny Nestlé, René Obermann, dyrektor generalny Deutsche Telekom, czy Markus Langes-Swarovski, członek zarządu Swarovski dostarczają cennych wskazówek dotyczących niekonwencjonalnych rozwiązań, które pozwalają osiągnąć i utrzymać przewagę na rynku.

Książka "Jak utrwalić sukces. Co wyróżnia najlepsze przedsiębiorstwa" - Franz Bailom, Kurt Matzler, Dieter Tschemernja - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2013 r.