pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jak przyjmować reklamacje. Poradnik dla sprzedawców i usługodawców

Autor książki:

Anna Jeleńska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Forum Doradców Podatkowych
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788363913496
ISBN: 978-83-6391-349-6
Data: 2014-12-22
Cena wydawcy: 36.99 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ma służyć poprawie ochrony konsumentów, a dla sprzedawców i usługodawców oznacza spore kłopoty. Zaczyna ona obowiązywać od 25 grudnia br.

Najważniejsze zmiany wynikające z tej ustawy, które mają chronić wszystkich słabszych uczestników rynku - to wydłużenie prawa do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość z 10 do 14 dni oraz wymóg uzyskania wyraźnej zgody konsumenta na wszelkie dodatkowe płatności wykraczające poza uzgodnione wynagrodzenie za główne obowiązki umowne przedsiębiorcy. Dzięki temu zawieranie umów dotyczących towarów i usług ma być dla klientów bezpieczniejsze.

Konsument, który kupi wadliwy produkt lub wykonane dzieło, składając reklamację, będzie mógł wybierać między naprawą, wymianą, obniżeniem ceny a odstąpieniem od umowy.

Książka "Jak przyjmować reklamacje. Poradnik dla sprzedawców i usługodawców" - Anna Jeleńska - oprawa miękka - Wydawnictwo Forum Doradców Podatkowych. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2015 r.