pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jak kreować marki które pokocha pokolenie Y

Dane szczegółowe:
Wydawca: Edgard
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 230 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788377881668
ISBN: 978-83-7788-166-8
Data: 2012-11-20
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Pokolenie Y tworzą ludzie urodzeni w latach 1980-1996 nazywani również pokoleniem Milenium następną generacją czy pokoleniem klapek i i Podów. Niezależnie od tego jak ich określisz masz do czynienia z jedną z największych i najbardziej atrakcyjnych grup docelowych. Książka jest podsumowaniem pięcioletnich badań nad psychologią i zachowaniami konsumentów z pokolenia Y. Została uznana za najlepszy tytuł marketingowy 2011 r. Rekomendowana jest jako pozycja obowiązkowa dla osób zajmujących się brandingiem komunikacją czy marketingiem. Jej lektura może być interesująca dla wszystkich którzy chcą zrozumieć fenomen generacji Y i dowiedzieć się dlaczego ma ona tak wielki wpływ na zmiany zachodzące w otaczającym świecie. Autorom książki udało się stworzyć unikalny model CRUSH który prezentuje 5 czynników charakteryzujących dobrą markę z perspektywy pokolenia Y. Jego skuteczność została potwierdzona w badaniach oraz w rozmowach z właścicielami największych światowych marek w tym HM Nike czy Coca-Cola. Z książki dowiesz się dlaczego opisywana generacja przywiązuje do tych czynników tak wielką wagę i jak w praktyce wykorzystać tę wiedzę do stworzenia marki rozpoznawalnej odnoszącej sukcesy i gwarantującej zyski - marki którą pokocha pokolenie Y.

Książka "Jak kreować marki które pokocha pokolenie Y" - Joeri Van Den Bergh, Mattias Behrer - oprawa miękka - Wydawnictwo Edgard. Książka posiada 230 stron i została wydana w 2012 r.