pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Instytucje parabankowe na rynku usług bankowych w Polsce

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 244 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788375565232
ISBN: 978-83-7556-523-2
Data: 2012-12-21
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka Instytucje parabankowe na rynku usług bankowych w Polsce przygotowana przez pracowników naukowo-dydaktycznych i doktorantów Katerdy Bankowości Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz osób z nimi zaprzyjaźnionych - powstała w efekcie dyskusji wywołanych wybuchem afery Amber Gold. W publikacji przedstawiono jednak tematykę działalności instytucji prabankowych i shadow bankingu znacznie szerzej. Jej lektura pozwala odpowiedzieć na wiele pytań, m.in.: - o przyczyny popularności instytucji parabankowych w Polsce - o szanse zagrożenia, jakie są związane z ich działalnością dla klientów, systemu bankowego i gospodarki.

Tematem przewodnim publikacji stanowiącym jej oś kompozycyjną co przejawia się w większości rozdziałów - jest analiza SWOT silnych i słabych stron oraz szans i zagrożeń związanych z danym segmentem czy rodzajem działalności parabanków.

Prezentowana publikacja przeznaczona jest zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych, pracowników naukowych i praktyków gospodarczych działających w szeroko pojętym sektorze usług finansowych, jak też dla każdej osoby, któa chce pogłębić swoją wiedzę w zakresie działalności instytucji parabankowych z uwzględnieniem towarzyszących im szans i zagrożeń.

Jest to jedna z pierwszych książek poświęconych tematyce działalności instytucji parabankowych. Lektura publikacji przynosi ważne pytania na temat przyszłości polskiego rynku usług finansowych. Zdaniem redaktorów, zawarte w jej treści poglądy autorów powinny przyczynić się do łatwiejszego poszukiwania na nie odpowiedzi.

Książka "Instytucje parabankowe na rynku usług bankowych w Polsce" - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 244 stron i została wydana w 2012 r.