pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw

Autor książki:

Dorota Potwora, Witold Potwora

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 390 s.
EAN: 9788380859852
ISBN: 978-83-8085-985-2
Data: 2020-10-27
Cena wydawcy: 85.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja przedstawia z jednej strony rolę doskonalenia technologicznego, z drugiej - umiejętne dostosowanie do warunków rynkowych. Zaletą monografii jest m.in. unikalność - na tle dotychczasowego dorobku - przykładów, które wykorzystano do udowodnienia tez, postawionych we wstępie. Oprócz prezentacji udanych połączeń (w strategiach rozwoju wybranych przedsiębiorstw) orientacji rynkowej i orientacji na innowację (macierz ICON), w monografii zaprezentowana została koncepcja umożliwiająca uświadomienie czytelnikowi trudności wynikających z nieprzyjęcia ścisłych definicji precyzujących obszar wiedzy naukowej, jaką jest zarządzanie. Narracja o innowacjach w kontekście działań marketingowych pozwala na podejście, które nie tylko zachowuje wymóg rygoru metodologicznego, ale charakteryzuje się pragmatyzmem i ma wyjątkowy walor dydaktyczny i poznawczy.

Książka "Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw" - Dorota Potwora, Witold Potwora - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 390 stron i została wydana w 2020 r.