pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Księgarnia »
Książki »
»
Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw
książka:

Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 390 s.
EAN: 9788380859852
ISBN: 978-83-8085-985-2
Data: 2020-10-27
74.68  85.00  10.32 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw - Dorota Potwora, Witold Potwora - opis książki:

Publikacja przedstawia z jednej strony rolę doskonalenia technologicznego, z drugiej - umiejętne dostosowanie do warunków rynkowych. Zaletą monografii jest m.in. unikalność - na tle dotychczasowego dorobku - przykładów, które wykorzystano do udowodnienia tez, postawionych we wstępie. Oprócz prezentacji udanych połączeń (w strategiach rozwoju wybranych przedsiębiorstw) orientacji rynkowej i orientacji na innowację (macierz ICON), w monografii zaprezentowana została koncepcja umożliwiająca uświadomienie czytelnikowi trudności wynikających z nieprzyjęcia ścisłych definicji precyzujących obszar wiedzy naukowej, jaką jest zarządzanie. Narracja o innowacjach w kontekście działań marketingowych pozwala na podejście, które nie tylko zachowuje wymóg rygoru metodologicznego, ale charakteryzuje się pragmatyzmem i ma wyjątkowy walor dydaktyczny i poznawczy.

Książka „Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw” - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin.

Książka posiada 390 stron i została wydana w 2020 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw"
Produkty podobne:
Strategie marketingowe polskich - okładka książki
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw... Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska
Stres w pracy menedżera - okładka książki
Stres w pracy menedżera Magdalena Kraczla
Market Intelligence jako program - okładka książki
Market Intelligence jako program wsparcia procesów... Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula
Kontroling w organizacji i zarządzaniu - okładka książki
Kontroling w organizacji i zarządzaniu Anna Sołtysik-Piorunkiewicz