pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Influencer marketing od A do Z
książka:

Influencer marketing od A do Z

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Rozpisani
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 468 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788395380204
ISBN: 978-83-9538-020-4
Data: 2019-10-18
Cena: 58.22  Cena wydawcy: 69.00 zł Oszczędzasz: 10.78 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Influencer marketing od A do Z - Patrycja Górecka-Butora, Paweł Strykowski, Katarzyna Biegun - opis książki:

Szukasz kompendium wiedzy o współpracy z influencerami Interesują Cię polskie case studies i badania dotyczące naszego rynku Jesteś marketerem i szukasz sposobu na ulepszenie swoich kampanii, a może jako twórca chcesz spojrzeć na ten temat okiem marki To dla Ciebie powstał "Influencer marketing od A do Z"! W książce zebraliśmy wiele praktycznych wskazówek: od przygotowania strategii, przez rozliczenia i tematy prawne, aż po analitykę. Zaprosiliśmy też do współpracy 36 ekspertów - influencerów i marketerów, którzy podzielili się swoim doświadczeniem. Wspólnie z nimi przeprowadzimy Cię przez 10 etapów kampanii, odkryjemy przed Tobą niepublikowane dotąd case studies, a na deser zaserwujemy zestawienie najbardziej inspirujących influencerów - Influencer White List!

Książka „Influencer marketing od A do Z” - oprawa miękka - Wydawnictwo Rozpisani.

Książka posiada 468 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Influencer marketing od A do Z"
Produkty podobne:
Zastosowanie marketingu na rynku - okładka książki
Zastosowanie marketingu na rynku usług medycyna... Sławomir Kowalski, Agata Krukowska-Miler
Skuteczny e-mail marketing - okładka książki
Skuteczny e-mail marketing Artur Maciorowski