pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie

Autor książki:

Erica Sadun, Steve Sande

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 140x208 mm
EAN: 9788324683277
ISBN: 978-83-246-8327-7
Data: 2014-03-18
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Reklama dźwignią sukcesu!

Rozwiązywanie problemów, testowanie, dopieszczanie aplikacji - to jest to, co lubi każdy deweloper! Po zakończeniu prac przychodzi moment zaprezentowania produktu szerszemu gronu i oczekiwanie na pierwsze recenzje. Niestety, bez podjęcia odpowiednich działań promocyjnych można się ich nie doczekać. Przytłaczająca liczba powstających aplikacji wymaga ukierunkowanych i dobrze przygotowanych akcji promocyjnych w celu dotarcia do świata mediów.

Ta książka to zbiór porad i instrukcji, które każdemu deweloperowi pomogą odnieść sukces na rynku. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób zdobyć recenzje Twojej aplikacji i jak dotrzeć do potencjalnych klientów. Książka oparta jest na cennych przykładach, zebranych przez autorów w toku ich własnej praktyki. Pozwolą Ci one zorientować się, jakie błędy najczęściej popełnia się w tej branży oraz jak ich uniknąć. Niniejsza publikacja jest doskonałą inwestycją - pokaże Ci, jak tanio i skutecznie zareklamować Twój nowy produkt. Nie możesz zmarnować takiej okazji!

Dzięki tej książce:

  • poznasz reklamowe know-how
  • skontaktujesz się z blogerami i namówisz ich do współpracy
  • zdobędziesz klientów
  • Twoja aplikacja odniesie sukces na rynku
Bezcenne źródło informacji niezbędnych do odniesienia sukcesu! Patroni medialni:

Książka "Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie" - Erica Sadun, Steve Sande - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2014 r.