pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
Harvard Business Review. Podręcznik lidera. Wywieraj wpływ, inspiruj...
książka:

Harvard Business Review. Podręcznik lidera. Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele

Dane szczegółowe:
Wydawca: Rebis
Rok wyd.: 2019
Oprawa: twarda
Ilość stron: 352 s.
Wymiar: 150x225 mm
EAN: 9788380624764
ISBN: 978-83-8062-476-4
Data: 2019-04-01
37.30  49.90  12.6 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Harvard Business Review. Podręcznik lidera. Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele - Ron Ashkenas, Brook Manville - opis książki:

Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności niezbędne liderowi.

Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki przywódcze są od dawna znane. Jakość przywództwa zależy od tego, jak tworzysz wizję i inspirujesz innych, żeby za nią podążali. Jak podejmujesz trudne strategiczne decyzje oraz wprowadzasz innowacje. I jak uzyskujesz wyniki.

W tym kompleksowym podręczniku Ron Ashkenas i Brook Manville, specjaliści w dziedzinie strategii i zmian, przedstawiają sprawdzone koncepcje i definiują cechy dobrego przywództwa, uzupełniając tę wiedzę wywiadami z wysokiej rangi menedżerami oraz własnymi doświadczeniami - a wszystko po to, by pomóc początkującym liderom stać się wybitnymi przywódcami i wywierać istotny wpływ na otoczenie.

W Harvard Business Review. Podręczniku lidera znajdziesz m.in.:
zwięzłe omówienie sprawdzonych modeli przywództwa, opracowane na podstawie publikowanych w "Harvard Business Review" artykułów autorstwa m.in. Claytona M. Christensena i Michaela E. Portera, pogłębione studia przypadków dotyczące wysokich rangą liderów, na przykład Jamesa Wolfensohna z Banku Światowego, Pauli Kerger z PBS, Darrena Walkera z Ford Foundation i Jamesa C. Smitha z Thomson Reuters, szczegółowe wskazówki ułatwiające zrozumienie i stosowanie sześciu podstawowych praktyk przywódcy, którymi są: tworzenie jednoczącej wizji, opracowywanie strategii, pozyskiwanie świetnych współpracowników, koncentrowanie się na wynikach, innowacyjne działanie na rzecz przyszłości i kierowanie sobą.

Książka „Harvard Business Review. Podręcznik lidera. Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele” - oprawa twarda - Wydawnictwo Rebis.

Książka posiada 352 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Harvard Business Review. Podręcznik lidera. Wywieraj wpływ, inspiruj..."
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Business letters - okładka książki
Business letters Barbara Pawłowska