pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Harvard Business Review. Efektywna komunikacja

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2005
Oprawa: twarda
Ilość stron: 218 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788373619036
ISBN: 83-7361-903-8
Data: 2009-09-03
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Efektywna komunikacja w organizacji to jeden z podstawowych czynników wpływających na jej działanie. Umiejętność rozmawiania ze współpracownikami i podwładnymi to jedna z podstawowych umiejętności, które powinien posiadać dobry menedżer, niestety często lekceważona. Menedżer, który potrafi w odpowiedni sposób przekazać swoje polecenia, cieszy się znacznie większym szacunkiem wśród personelu. Umiejętność komunikacji jest również niezbędna podczas prowadzenia zebrań i rozmów z kontrahentami.

Harvard Business Review. Efektywna komunikacja" to zbiór ośmiu artykułów poświęconych komunikacji w organizacji, publikowanych w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak ważna dla menedżera jest umiejętność słuchania ludzi oraz nauczysz się organizować i prowadzić zebrania, których uczestnicy nie będą się nudzić. Nauczysz się rozmawiać z personelem i rozwiązywać konflikty w zespołach zarządzających.

  • Doskonalenie umiejętności słuchania innych
  • Określanie celu zebrania
  • Organizowanie zebrań
  • Prowadzenie spotkań
  • Zyskiwanie zaufania współpracowników i podwładnych
  • Sposoby zmiany zachowań pracowników szeregowych
  • Burze mózgów" -- konstruktywne konflikty

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Książka "Harvard Business Review. Efektywna komunikacja" - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 218 stron i została wydana w 2005 r.