pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Funkcjonowanie psychospołeczne przyszłych pedagogów resocjalizacyjnych. Diagnoza weryfikacyjna programu zajęć fakultatywnych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 172 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788379309429
ISBN: 978-83-7930-942-9
Data: 2015-10-06
Cena wydawcy: 40.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zaprezentowana w publikacji autorska propozycja zajęć fakultatywnych dla studentów pedagogiki resocjalizacyjnej dotyczy przede wszystkim rozwijania ich empatii, postawy egzystencjalnej "być", przejawiającej się otwartością na drugiego człowieka i odpowiedzialnością za niego, umiejętności radzenia sobie ze złością swoją i innych w różnych sytuacjach społecznych oraz uwrażliwiania ich na obowiązujące normy moralne i ich przestrzeganie.

Publikacja skierowana jest do psychologów i pedagogów na co dzień pracujących z osobami niedostosowanymi społecznie, studentów oraz do kadry naukowo-dydaktycznej, która każdego dnia kształci przyszłych pedagogów. Zaproponowany program ma na celu wzbogacenie tych istniejących już na poziomie kształcenia akademickiego o treści umożliwiające przyszłym pracownikom jeszcze sprawniejsze realizowanie planów zawodowych.

Książka "Funkcjonowanie psychospołeczne przyszłych pedagogów resocjalizacyjnych. Diagnoza weryfikacyjna programu zajęć fakultatywnych" - Ewa Grudziewska, Agnieszka Lewicka-Zelent - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 172 stron i została wydana w 2015 r.