pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2016
Oprawa: twarda
Ilość stron: 274 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788380852563
ISBN: 978-83-8085-256-3
Data: 2016-10-10
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej.

Publikacja zawiera:
- teorię marketingu i komunikacji marketingowej,
- klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej,
- szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu,
- charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami,
- wskaźniki do pomiaru skuteczności i efektywności działań z wykorzystaniem eventów,
- zarys historii event marketingu w Polsce i na świecie,
- opis struktury branży eventowej w Polsce,
- wypowiedzi niemal 40 praktyków - uznanych ekspertów z obszaru marketingu, mediów i branży eventowej.

Partnerzy wydania: Meeting Planner Sp. z o.o., Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE), Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Agencji Eventowych, newsline.pl, Proto Sp. z o.o., Marketing przy Kawie, Marketing w Praktyce, Marketingowe Obserwacje, Grupa Marketer Sp.j.

Książka "Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej" - Piotr Jaworowicz, Magdalena Jaworowicz - oprawa twarda - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 274 stron i została wydana w 2016 r.