pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Etnocentryzm konsumencki

Autor książki:

Adam Figiel

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2004
Oprawa: miękka
Ilość stron: 136 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788320814910
ISBN: 83-2081-491-X
Data: 2008-11-20
pozycja niedostępna

Opis książki:

Pierwsza książka na rynku wydawniczym poświęcona zjawisku etnocentryzmu konsumenckiego, polegającemu na preferowaniu zakupu produktów krajowych na podstawie przesłanek ekonomicznych, emocjonalnych i moralnych. Wiedza na ten temat jest szczególnie istotna dla przedsiębiorstw działających w środowisku etnocentrycznym.

Książka "Etnocentryzm konsumencki" - Adam Figiel - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 136 stron i została wydana w 2004 r.