pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar

Autor książki:

Katarzyna Wojtaszczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 252 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788375257472
ISBN: 978-83-7525-747-2
Data: 2012-11-27
Cena wydawcy: 33.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Tematyka rozprawy ma charakter innowacyjny, o istotnych walorach utylitarnych. (...) Praca wypełnia lukę wiedzy w obszarze budowania marki pracodawcy w polskiej literaturze z dziedziny zarządzania. Istotnym walorem monografii jest interdyscyplinarne podejście do analizowanego zagadnienia, przejawiające się w twórczym połączeniu dorobku marketingu oraz zarządzania zasobami ludzkimi.

Z recenzji prof. dr hab. Marty Juchnowicz

Książka "Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar" - Katarzyna Wojtaszczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 252 stron i została wydana w 2012 r.