pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Emocje na głodzie. Naucz się je kontrolować i jeść w zdrowy sposób
książka:

Emocje na głodzie. Naucz się je kontrolować i jeść w zdrowy sposób

Dane szczegółowe:
Wydawca: LAURUM
Rok wyd.: 2019
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 280 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788380875432
ISBN: 978-83-8087-543-2
Data: 2019-09-26
Cena: 32.06  Cena wydawcy: 49.90 zł Oszczędzasz: 17.84 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Emocje na głodzie. Naucz się je kontrolować i jeść w zdrowy sposób - Lindsey Smith - opis książki:

Jesteś szczęśliwy A może potrzebujesz pocieszenia Nosi cię z głodu Dopadło cię zmęczenie Wszystko cię nudzi Wypróbuj 100 przepisów na nudę, lęk i stres, dokuczliwy głód i smutny nastrój.

Każdy ma czasem ochotę zamknąć się w pokoju z pudełkiem lodów. Jeśli doskwierają ci smutek, stres, wyczerpanie, irytacja czy nuda, nic nie stoi na przeszkodzie, by szukać pocieszenia w jedzeniu, na które akurat masz ochotę. Zamiast jednak sięgać po przetworzone składniki, możesz wybrać to, co ci poprawi nastrój, a przy okazji dostarczy twojemu organizmowi niezbędnych składników odżywczych. Lindsey Smith pokazuje, że to możliwe. I że smakuje wyśmienicie.

Autorka, samozwańcza "dietetyczka emocjonalna", proponuje lekką i pełną humoru książkę o diecie. Masz ochotę na brownie Czemu nie! Ostatecznie lepiej zjeść jeden kawałek ciasta niż pięć przypadkowych przekąsek "w zamian". Smith podpowiada, jak zmienić styl życia, aby dobierać posiłki odpowiednio do nastroju i zaspokajać swoje kulinarne zachcianki. Oprócz zagadnień psychologicznych, opisujących burzliwy związek emocji i jedzenia, dietetyczka serwuje solidną dawkę wiedzy na temat warzyw, owoców, ziół i innych produktów. Nie walczy z zachciankami, za to proponuje na przykład:
- ciasteczkową kontrabandę,
- smoothie wspomagające powrót na ziemię,
- kokosowe curry na kiepski humor,
- lody na złamane serce,
- hummus (a do tego kilka nachosów).

Po przeczytaniu tej książki zobaczysz, jak szybko i łatwo w zdrowy sposób można zaspokoić pragnienia, które pojawiają się w stanach poruszenia emocjonalnego. W takich sytuacjach Lindsey Smith nie mówi: "nie jedz", tylko proponuje przepisy na to, na co wszyscy mamy wtedy ochotę: coś chrupiącego, coś kremowego, coś słodkiego i coś słonego.

Lindsey Smith - autorka książek, trenerka zdrowia i mówca. Najbardziej znana ze swoich książek Junk Foods & Junk Moods i Food Guilt No More, Lindsey pomogła tysiącom ludzi chcących poprawić swój nastrój, zmniejszyć niepokój i nauczyć się kochać samych siebie odrobinę mocniej. Regularnie pisze dla Today Show Food i Huffington Post.

Książka „Emocje na głodzie. Naucz się je kontrolować i jeść w zdrowy sposób” - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo LAURUM.

Książka posiada 280 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Emocje na głodzie. Naucz się je kontrolować i jeść w zdrowy sposób"
Produkty podobne:
Joga nidra - okładka książki
Joga nidra Karen Brody