pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Efektywność marketingu

Autor książki:

Wojciech Wrzosek

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Oprawa: miękka
EAN: 9788320815634
ISBN: 83-208-1563-0
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 56.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W niniejszej książce Autorzy omawiają problematykę efektywności marketingu stosowanego przez przedsiębiorstwo, koncentrując uwagę na dwóch grupach problemów. Pierwsza obejmuje metodyczne aspekty efektywności marketingu, a druga - wybrane uwarunkowania efektywności marketingu. Takie ujęcie umożliwia poszukiwanie odpowiedzi na pytanie, od czego i od kogo zależy efektywność marketingu.

Książka "Efektywność marketingu" - Wojciech Wrzosek (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE.