pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
Edukacja obywatelska we współczesnej Anglii. Studium socjopedagogiczne
książka:

Edukacja obywatelska we współczesnej Anglii. Studium socjopedagogiczne

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 392 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788323234197
ISBN: 978-83-2323-419-7
ISSN: 00834254
Data: 2019-04-16
30.37  38.00  7.63 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Edukacja obywatelska we współczesnej Anglii. Studium socjopedagogiczne - Daria Hejwosz-Gromkowska - opis książki:

Celem książki jest przedstawienie różnych kontekstów edukacji obywatelskiej w Anglii. Autorka omawia problematykę w kontekście szeroko rozumianych współczesnych przemian społecznych (z uwzględnieniem takich kategorii jak państwo, naród, ideologie, tożsamość, obywatelstwo, globalizacja, wielokulturowość, media), a także w odniesieniu do "lokalnych", typowo angielskich zjawisk (takich jak kształtowanie poczucia brytyjskości i angielskości, sentyment postkolonialny, znaczenie monarchii itd.). Książka składa się z dwóch części. Pierwsza z nich, zatytułowana "Perspektywy edukacji obywatelskiej: teoria i praktyka", jest złożona z pięciu rozdziałów, w których omówiono podstawowe teorie oraz koncepcje istotne z perspektywy rozważań nad edukacją obywatelską. Część druga, o tytule "Główne tendencje rozwojowe edukacji obywatelskiej we współczesnej Anglii", przedstawia w pięciu rozdziałach próbę rekonstrukcji współczesnej debaty na temat wybranych kontekstów edukacji obywatelskiej w Anglii.

Książka „Edukacja obywatelska we współczesnej Anglii. Studium socjopedagogiczne” - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe UAM.

Książka posiada 392 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Edukacja obywatelska we współczesnej Anglii. Studium socjopedagogiczne"
Produkty podobne:
Kulturowe konteksty dzieciństwa. - okładka książki
Kulturowe konteksty dzieciństwa. Szkice antropologiczno-pedagogiczne Adela Kożyczkowska, Anna Młynarczuk-Sokołowska