pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

E-kultura. Model i analiza kultury organizacji wir

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Rok wyd.: 2018
Oprawa: twarda
Ilość stron: 226 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788378147657
ISBN: 978-83-7814-765-7
Data: 2020-06-05
Cena wydawcy: 36.04 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce został podjęty problem konceptualizacji e-kultury i jej związków z wirtualnością. Tematyka badawcza wydaje się zasadna ze względu na nowość zagadnienia i możliwość eksploracji naukowej niedostatecznie zbadanych dotąd wątków. E-kultura stanowi istotne zagadnienie powiązane ze zmianą paradygmatów zarządzania w XXI wieku. Innowacyjność problematyki dotyczy przede wszystkim poruszanych w badaniach nowych zagadnień, takich jak analiza koncepcji e-kultury i budowy empirycznego modelu e-kultury, weryfikacja związków wirtualności z e-kulturą oraz diagnoza skutecznych praktyk dotyczących zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze.
Praca składa się z pięciu części. Część pierwsza dotyczy kwestii wirtualności organizacji. Część druga jest poświęcona opisowi teoretycznemu zjawiska e-kultury jako formy kultury organizacji. W części trzeciej przedstawiono metodykę empirycznych badań e-kultury. W kolejnej, czwartej części, przedstawiono wyniki analiz statystycznych i opracowany na ich podstawie model e-kultury organizacji IT funkcjonujących w Polsce. W części piątej przedstawiono praktyki zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze. Następnie zaprezentowane zostały wskazówki dla działów personalnych dotyczące wdrożenia e-kultury. Zaprezentowano także wnioski z badań dotyczące teorii i praktyki zarządzania organizacją charakteryzującą się e-kulturą. Pracę uzupełnia studium przypadku opisujące e-kulturę organizacji IT działającej w Polsce.

Książka "E-kultura. Model i analiza kultury organizacji wir" - Helena Bulińska-Stangrecka - oprawa twarda - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej. Książka posiada 226 stron i została wydana w 2018 r.