
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Novae Res |
Rok wyd.: | 2025 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 80 s. |
Wymiar: | 121x201 mm |
EAN: | 9788383738291 |
ISBN: | 978-83-8373-829-1 |
Data: | 2025-06-04 |
Opis książki:
Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość! Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami? Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe! W książce "Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej" znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści - zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki. Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR - to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.
Książka "Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii.." - Katarzyna Konefał - oprawa miękka - Wydawnictwo Novae Res. Książka posiada 80 stron i została wydana w 2025 r. Cena 20.20 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.