pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii..

Autor książki:

Katarzyna Konefał

Dane szczegółowe:
Wydawca: Novae Res
Rok wyd.: 2025
Oprawa: miękka
Ilość stron: 80 s.
Wymiar: 121x201 mm
EAN: 9788383738291
ISBN: 978-83-8373-829-1
Data: 2025-06-04
20.20 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość! Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami? Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe! W książce "Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej" znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści - zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki. Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR - to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.

Książka "Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii.." - Katarzyna Konefał - oprawa miękka - Wydawnictwo Novae Res. Książka posiada 80 stron i została wydana w 2025 r. Cena 20.20 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.