pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów
książka:

Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów

Dane szczegółowe:
Wydawca: OLE
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 252 s.
Wymiar: 155x235 mm
EAN: 9788328010666
ISBN: 978-83-2801-066-6
Data: 2014-08-22
pozycja niedostępna

Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów - Hagen Seidel - opis książki:

Sklep internetowy, który całkowicie zmienił zachowanie konsumenta.

Co kryje się za spektakularnym sukcesem Zalando Hagen Seidel przeprowadził szereg wywiadów z naukowcami, menedżerami uznanych firm odzieżowych oraz ekspertami modowymi, szukając odpowiedzi na pytanie: Jak w ciągu jednego roku Zalando uzyskało obrót na poziomie pół miliarda euro Książka przedstawia fachowo przygotowaną analizę kulisów powstania i funkcjonowania Zalando.

Książka „Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów” - oprawa miękka - Wydawnictwo OLE.

Książka posiada 252 stron i została wydana w 2014 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Content. Elementarna cząstka marketingu - okładka książki
Content. Elementarna cząstka marketingu Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski