pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Demokracja w obliczu nowych mediów. Elektroniczna demokracja, wybory...
książka:

Demokracja w obliczu nowych mediów. Elektroniczna demokracja, wybory przez Internet, kampania w sieci. Seria: Oblicza mediów

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 244 s.
Wymiar: 160x225 mm
EAN: 9788377807156
ISBN: 978-83-7780-715-6
Data: 2013-08-13
Cena: 31.25  Cena wydawcy: 37.80 zł Oszczędzasz: 6.55 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Demokracja w obliczu nowych mediów. Elektroniczna demokracja, wybory przez Internet, kampania w sieci. Seria: Oblicza mediów - opis książki:

Głównymi celami badań podjętych w niniejszej pracy są analiza wpływu nowych technologii na współczesną demokrację oraz krytyczna ocena konsekwencji wykorzystania ICT w przestrzeni politycznej. Jednym z zamierzeń jest również odpowiedź na pytania: o relacje między rozwojem technologicznym i przemianami demokratycznymi, o najważniejsze szanse i zagrożenia będące wynikiem rozwoju ICT, o nowe modele demokracji, czy też o nową jakość procesów zachodzących w systemie demokratycznym.

Ze Wstępu

Książka „Demokracja w obliczu nowych mediów. Elektroniczna demokracja, wybory przez Internet, kampania w sieci. Seria: Oblicza mediów” - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek.

Książka posiada 244 stron i została wydana w 2013 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Demokracja w obliczu nowych mediów. Elektroniczna demokracja, wybory..."
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Media alternatywne - okładka książki
Media alternatywne Olga Guedes Bailey, Bart Cammaerts, Nico Carpentier
Media a komunikowanie polityczne - okładka książki
Media a komunikowanie polityczne Marek Sokołowski (red.)