pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Czynniki przewagi konkurencyjnej na rynku bankowych usług detalicznych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytetu Gdańskiego
Oprawa: miękka
Ilość stron: 214 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788373260849
ISBN: 83-7326-084-6
Data: 2006-04-13
Cena wydawcy: 25.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"Banki zapewne kiedyś znikną. Bankowosc - niekoniecznie". Te słowa Billa Gatesa w pełni oddają skalę zagrożeń, stojących przed współczesnymi bankami. Potrzeby w zakresie pożyczania, oszczędzania i inwestowania są coraz częściej przejmowane przez inne, niebankowe, instytucje finansowe. Zmusza to banki do walki o utrzymanie dotychczasowej pozycji rynkowej i roli w strukturze ustug finansowych. Celem niniejszej publikacji jest identyfikacja obszarów, stanowiących źródło przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej. Omówione są tu kluczowe czynniki sukcesu rynkowego banków: - wielkość (w tym fuzje i przejęcia), - infrastruktura techniczna i informatyczna. - multikanałowa dystrybucja (wtym e-banking, m-banking), - wyraźnie zdefiniowana strategia rynkowa, - polityka silnej marki, - trwałe relacje z klientami. Książka przeznaczona jest dla studentów zainteresowanych bankowością, zarządzaniem i marketingiem, a także dla menedżerów banków oraz innych instytucji finansowych. Czytelnik znajdzie tu liczne przyktady z praktyki największych banków europejskich i światowych.

Książka "Czynniki przewagi konkurencyjnej na rynku bankowych usług detalicznych" - Joanna Pietrzak - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego.