pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Czynnik X. Morale w życiu osobistym, w działalności społecznej i zawodowej
książka:

Czynnik X. Morale w życiu osobistym, w działalności społecznej i zawodowej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 336 s.
EAN: 9788380858893
ISBN: 978-83-8085-889-3
Data: 2019-09-12
Cena: 54.66  Cena wydawcy: 65.00 zł Oszczędzasz: 10.34 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Czynnik X. Morale w życiu osobistym, w działalności społecznej i zawodowej - Marian Cieślarczyk, Adam Kołodziejczyk - opis książki:

W najbliższych dziesięcioleciach znaczenie morale i zainteresowanie tym fenomenem będzie wzrastać. Jest ono bowiem specyficznym rodzajem potencjału różnych podmiotów: jednostek i grup społecznych, organizacji, przedsiębiorstw i instytucji. W szczególności dotyczy to pracowników administracji publicznej i samorządowej, różnych typów jednostek biznesowych, grup zadaniowych wojska, policji, straży pożarnej, straży granicznej, służby więziennej i innych służb mundurowych, a nawet zespołów sportowych. Wyższy poziom morale stwarza bowiem korzystne warunki do uzyskiwania przewagi konkurencyjnej w różnego rodzaju "grach" prowadzonych na płaszczyźnie politycznej, gospodarczej, sportowej oraz w innych sferach działalności ludzkiej. Szczególne znaczenie ma ono w sferze militarnej. Dlatego też wiedzę z tego zakresu wykorzystywano od dawna zarówno w warunkach pokoju, jak i w sytuacji wojny i walki zbrojnej.

Książka „Czynnik X. Morale w życiu osobistym, w działalności społecznej i zawodowej” - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin.

Książka posiada 336 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Czynnik X. Morale w życiu osobistym, w działalności społecznej i zawodowej"
Produkty podobne:
Organizacja inteligentna generacyjnie - okładka książki
Organizacja inteligentna generacyjnie Joanna M. Moczydłowska
Komunikacja marketingowa w turystyce - okładka książki
Komunikacja marketingowa w turystyce Jolanta Jakóbczyk-Gryszkiewicz, Bronisław Gryszkiewicz