pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Czym (nie) jest coaching?

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 152 s.
Wymiar: 205x145 mm
EAN: 9788374892889
ISBN: 978-83-7489-288-9
Data: 2010-10-20
Cena wydawcy: 24.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Początkowo "coachingiem" nazywano instruktaż, zwykłe wprowadzanie pracownika w arkana pracy. Potem "coachingiem" zaczęto nazywać towarzyszenie sprzedawcom i dawanie im na gorąco informacji zwrotnej oprocesie sprzedaży. Często obejmowało to bardzo nieprzyjemne krytykowanie sprzedawcy. Również rozwijanie umiejętności innych niż sprzedawanie czyli "trening" umiejętności takich jak prezentacje, wystąpienia publiczne, nawiązywanie kontaktu, negocjacje znalazły się pod szyldem coachingu. W miarę pojawiania się kolejnych szkół coachingu w Polsce, które realizują programy szkoleniowe zgodne ze standardami międzynarodowymi (International Coach Federation, International Coach Community i inne), coaching zaczął nabierać nowego znaczenia. Zaczął reprezentować pewną postawę życiową, charakteryzować podejście do drugiego człowieka, w którym obowiązują pewne bazowe założenia sprawiające, że coaching stał się inną formą wspierania drugiego człowieka niż instruowanie, trening, nauczanie, psychoterapia, doradztwo, mentoring, consulting... I o takim coachingu jest ta książka.

Książka "Czym (nie) jest coaching?" - Monika Zubrzycka-Nowak, Katarzyna Rybczyńska, Sylwia Monostori - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2010 r.