pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Celebryci w ataku. Celebrity Effect jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej

Dane szczegółowe:
Wydawca: AGORA
Rok wyd.: 2010
Oprawa: twarda
Ilość stron: 102 s.
Wymiar: 155x235 mm
EAN: 9788326800429
ISBN: 978-83-268-0042-9
Data: 2010-11-30
Cena wydawcy: 34.99 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Według wyszukiwarki Google jeszcze kilka lat temu słowo celebryta nie było powszechnie znane. Jednakże w krótkim czasie pojęcie to przeszło gwałtowną ewolucję zajmując wysokie miejsce w codziennym słowniku marketingu i reklamy. W erze Internetu telewizji i spełniającej się przepowiedni o globalnej wiosce gwiazda reklamująca swoją twarzą nazwiskiem i dorobkiem produkt lub ideę jest coraz więcej warta. Ten właśnie błyskawiczny rozwój zarówno pojęcia celebryta jak i jego roli w otaczającym nas świecie zainspirował autorów książki Celebryci w ataku Agora 2010 do analizy problemu i odpowiedzenia na pytanie - Czy angażowanie celebryty do promocji produktu idei jest opłacalne - wizerunkowo i finansowo Autorzy - Robert Niczewski i Jakub Potrzebowski - którzy od 15 lat działają w branży mediów i tworzą kampanie reklamowe udzielają odpowiedzi bardzo wyczerpującej czasami przewrotnej starając się uchwycić zarówno te pozytywne jak i negatywne strony reklamowego mariażu reklamodawcy i celebryty. Książka Celebryci jest pierwszą analityczną pozycją traktującą o życiu gwiazd i ich współpracy z branżą reklamową. To jednocześnie próba stawienia czoła zagadnieniu wpływu życia gwiazd na życie społeczeństwa zbiór analitycznych aczkolwiek subiektywnych przemyśleń na ten temat popartych licznymi przykładami z rynku polskiego i światowego. Lektura dostarczy czytelnikom informacji na temat celebrytów i ich udziału w rynku reklamy jak również pomoże zrozumieć w jaki sposób budować strategie reklamowe z udziałem celebrytów i gwiazd aby osiągnąć zamierzony cel. Czytelnik znajdzie odpowiedzi na różne pytania Jak stacja TVN promuje swoje gwiazdy jak spadła wycena akcji na giełdzie partnerów reklamowych Tigera Woodsa w wyniku jego skandalu z udziałem prostytutek czy ile bossowie Las Vegas są w stanie zapłacić Madonnie za jej występy w światowej stolicy hazardu żeby przezwyciężyć kryzys.. Karolina Korwin-Piotrowska znana dziennikarka telewizyjna programu o życiu gwiazd Magiel Towarzyski w stacji TVN autorka przedmowy książki tak pisze o tej pozycji Mamy XXI wiek. Częściej niż do kościoła chodzimy do tłocznych galerii handlowych a mądrości zamiast z ambony chętniej słuchamy z telewizora lub internetu. Czasy się zmieniły a nasze wzorce uległy ogromnej zmianie. Na lepsze czy gorsze To dopiero jest pytanie ..Bo paradoksalnie w czasach upadku i wyczerpania dawnych wzorców i autorytetów coraz bardziej potrzebujemy nowych. Tak jesteśmy skonstruowani i nic tego nie zmieni I choć coraz bliżej nam do prawdziwych gwiazd i nasze dzieci pewnie będą latały na wakacje w kosmos nadal mamy marzenia. I lubimy je spełniać. Zapraszamy do lektury.

Książka "Celebryci w ataku. Celebrity Effect jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej" - Robert Niczewski, Jakub Potrzebowski - oprawa twarda - Wydawnictwo AGORA. Książka posiada 102 stron i została wydana w 2010 r.