pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Calimeromarketing, czyli w czym małe przedsiębiorstwo mogą być wielkie. Seria: Sukces w biznesie

Autor książki:

Karen Romme

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 168 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788388970535
ISBN: 978-83-8897-053-5
Data: 2006-01-18
Cena wydawcy: 29.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Calimeromarketing to książka napisana specjalnie dla setek tysięcy małych przedsiębiorców, osób prowadzących jednoosobową działalność gospodaczą i "wolnych strzelców". Przedsiębiorców, którzy każdego dnia muszą konkurować z większymi kolegami i którzy muszą sobie radzić we wszystkich aspektach przedsiębiorczego życia, będąc jednocześnie pozostawieni sami sobie.

Książka "Calimeromarketing, czyli w czym małe przedsiębiorstwo mogą być wielkie. Seria: Sukces w biznesie" - Karen Romme - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 168 stron i została wydana w 2007 r.