pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu
książka:

Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788375266207
ISBN: 9788375266207
Data: 2009-03-03
pozycja niedostępna

Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu - Grzegorz Mazurek - opis książki:

"Blog" i "wirtualne społeczności" to nowe pojęcia w marketingu, które są synonimami innowacyjnych metod i sposobów komunikowania się organizacji z otoczeniem. Książka ta stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników - blogów. Jest jednocześnie próbą wyjaśnienia zjawiska wirtualnych społeczności oraz ich znaczenia nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla samego marketingu.
W książce przedstawiono reguły i procedury projektowania bloga firmowego oraz budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej, które zilustrowano wieloma przykładami. Szczegółowo omówiono następujące zagadnienia: cechy bloga i modele jego wykorzystania w biznesie korzyści z zastosowania blogów do celów marketingowych etapy projektowania bloga firmowego warunki skutecznego zastosowania blogów firmowych mierniki skuteczności projektu blogowego idea Web 2.0 i jej wykorzystanie w marketingu przedsiębiorstw pojęcie wirtualnych społeczności konsumenckich i ich znaczenie marketingowe etapy budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej czynniki sukcesu projektu społecznościowego w Internecie W książce zamieszczono również dziesięć obszernych studiów przypadku (case studies) z rynku polskiego, które pokazują, jak te innowacyjne narzędzia marketingowe udało się wdrożyć na naszym rodzimym rynku.

Książka Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business.

Książka posiada 208 stron i została wydana w 2008 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu"
Grzegorz Mazurek - autor m.in.:
Intranet. Skuteczna komunikacja - okładka książki
Intranet. Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji Urszula Kandefer, Grzegorz Mazurek;
Czas internacjonalizacji II. Perspektywy - okładka książki
Czas internacjonalizacji II. Perspektywy priorytety... Bianka Siwińska, Grzegorz Mazurek (red.);