pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Art branding

Autor książki:

Igor Gałązkiewicz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Słowa i Myśli
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 280 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788363566753
ISBN: 978-83-6356-675-3
Data: 2016-12-07
pozycja niedostępna

Opis książki:

Art branding to podróż po świecie marketingu i sztuki - ujęta w formę esejów opowieść o ich wzajemnych relacjach. Książka pokazuje, jak globalne marki wprawnie otaczają się woalem wartości, które daje sztuka, i jak sztuka z mimetyczną precyzją uczy posługiwać się marketingowym instrumentarium.

Książka "Art branding" - Igor Gałązkiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2016 r.