pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Art branding 2

Autor książki:

Igor Gałązkiewicz

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2023
Oprawa: miękka
Ilość stron: 360 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788328911406
ISBN: 978-83-2891-140-6
Data: 2024-01-09
72.55 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Światło na sztukę!
Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka pozostająca w dobrej kondycji, innym razem taka, która ledwo zipie. Zawsze jednak jest ona wyrazicielką ludzkich potrzeb. A ludzie, w przeciwieństwie do rekwizytów, scenografii i atrybutów czasów, w jakich żyją, pozostają niezmienni. I dlatego, nawet jeśli wyrażają jakieś teoretycznie nowe potrzeby, w rzeczywistości kryją się pod tym stare potrzeby - pierwotne, podstawowe.

Wyszedłszy od takich założeń, autor przygląda się współczesnej sztuce, a także jej przełożeniu na branding i marketing. Potrzeba artyfikacji produkcji masowej, presja bycia kreatywnym i wyrażania się poprzez rzeczy o oryginalnych, zaskakujących formach skutkują tym, że otrzymujemy wyjątkowe produkty, usługi i angażujące marki. Art branding, bazujący na mądrej, twórczej i efektywnej relacji sztuki i biznesu, stał się bardzo ciekawą formą komunikacji. I na tyle powszechną, by warto było zagłębić się w ten świat.

Książka "Art branding 2" - Igor Gałązkiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 360 stron i została wydana w 2023 r. Cena 72.55 zł. Zapraszamy na zakupy!