pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Anatomia trendu

Autor książki:

Henrik Vejlgaard

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2012
Oprawa: twarda
Ilość stron: 266 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788326439384
ISBN: 978-83-2643-938-4
Data: 2012-07-23
pozycja niedostępna

Opis książki:

Czym jest trend i jak odróżnić go od sezonowej mody Kto i w jaki sposób kształtuje nowe style W jakim kierunku będą one zmierzały w przyszłości Henrik Vejlgaard, znany pionier w dziedzinie socjologii trendów, przybliża zmiany stylów i gustów społeczeństw XX i XXI wieku. Śledząc historię m.in. takich zjawisk jak windsurfing, kultura hip-hopu, minimalizm w dekoracji wnętrz czy powszechne noszenie jeansów, autor wskazuje wzorce upowszechniania się nowych tendencji.

Dzięki tej publikacji dowiesz się m.in.: - na czym polegał fenomen stylu Jackie Kennedy, - dlaczego indyjski tatuaż dłoni rozprzestrzenił się w USA, - jak przypadkowe zdarzenie może zapoczątkować nową modę, - skąd się wzięła metroseksualność, - jak się rozwijała popularność kulturystyki.

Lektura książki pozwoli zrozumieć specyfikę powstawania, popularyzacji i zamierania mód i stylów w różnych dziedzinach życia. Poznasz rolę, jaką w ich kształtowaniu odgrywają tzw. trendsetterzy. Dowiesz się, jak rozpoznać i krytycznie ocenić zjawiska przedstawiane jako nowe trendy oraz jak przewidzieć przyszłe zmiany.

Książka "Anatomia trendu" - Henrik Vejlgaard - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 266 stron i została wydana w 2012 r.