pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych

Autor książki:

Przemysław Stodulny

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 228 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788375560251
ISBN: 978-83-7556-025-1
Data: 2008-12-02
Cena wydawcy: 45.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok czynników konkurencyjności dotyczących zarządzania aktywami materialnymi, takich jak: wielkość, udział w rynku, sieć dystrybucji, coraz istotniejszą rolę odgrywają czynniki nietradycyjne, a mianowicie: zarządzanie marketingowe, marka, jakość usług czy relacje z klientami. W książce znaleźć można zarówno szereg analiz wskazujących na potencjalne i rzeczywiste źródła przewagi konkurencyjnej, jak i nakreślone kierunki poprawy w zakresie jakości świadczonych usług. Stanowi ona cenne źródło informacji dla pracowników banków odpowiedzialnych za zarządzanie relacjami z klientami (CRM) oraz projektowanie i realizację programów lojalnościowych.

Książka "Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych" - Przemysław Stodulny - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 228 stron i została wydana w 2008 r.