pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

22 niezmienne prawa marketingu

Autor książki:

Al Ries, Laura Ries

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Oprawa: miękka
Ilość stron: 172 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788320812848
ISBN: 83-208-1284-4
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 18.23 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W niniejszej książce autorzy przedstawili 22 podstawowe prawa rządzące sukcesem i niepowodzeniem na rynku. Oto przesłania niektórych z tych praw: marketing jest walką na percepcję, lepiej być pierwszym niż lepszym, jeśli nie możesz być lepszy, to bądź inny, trzeba coś poświęcić, aby coś zdobyć, dostosuj strategię do swojej pozycji rynkowej, sukces bardzo często prowadzi do arogancji, a arogancja to klęska.

Książka "22 niezmienne prawa marketingu" - Al Ries, Laura Ries - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE.